Întrebări frecvente

Careeste avantajul unei comenzi online ?

-  Comenzilepot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate ulterior in ordineainregistrarii lor

-  Primitiun sumar al comenzii la adresa de mail lasata la plasarea comenzii

-  Comenzileau prioritate la procesare

-  Comenzileau prioritate la expediere

-  Comenzileau prioritate la ridicare

Am primit coletulincomplet, imi lipsesc anumite produse. Cum procedez ? Daca ati constatatca lipsesc produse din colet, va rugam sa ne aduceti la cunostinta in maxim 24de ore de la receptionarea coletului prin completarea formularului de contact sau pe mail la vanzari@pieseauto.store.ro. Orice sesizare ulterioara vaingreuna solutionarea pozitiva.

Produsulprimit este deteriorat. Cum procedez ?

Daca produsul primit estedeteriorat (lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzilivrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa soliciticurierului completarea unui process verbal si sa ne aduci situatia lacunostinta in maxim 24 de ore de la livrare prin completarea formularului de contact sau pe mail lavanzari@pieseauto.store.ro. Necompletarea procesului verbal in prezentacurierului care a efectuat livrarea si orice sesizare ulterioara va ingreunasolutionarea pozitiva.